Lara: és a matrix ben Bias vagy- olyan személy aki formált agyú-mind made up
2014-09-15, 10:48
Lara: lényeg ,hogy létezik egy valóság és 1 matrix- ami a social media és a yellow vagy tabloid journalism
2014-09-15, 10:45
Lara: Hi Alanis! olvastam jó volt a meetin-szerettem egyszer ott lenni -next time
2014-09-15, 10:44
Lara: ahmm..ez 1 nagyon heavy and hard topic..
2014-09-15, 10:43
Alanis: Hello Lara!
2014-09-15, 10:43
Alanis: Röviden ja.
2014-09-15, 10:39
Lara: Tabloids
2014-09-14, 21:05
Alanis: Egy dolog biztosnak tűnik, hogy van valakije. Reméljük boldog. Csak ez számít úgyis.
2014-09-14, 21:05
Alanis: tevékenykedő. Nevek között volt már régi-újként Olivia is. Szóval nem kell az ilyesmivel addig foglalkozni, amíg Ben nem akarja nyilvánosságra hozni a dolgot. E
2014-09-14, 21:04
Alanis: Hello! Amíg Ben nem mond semmit, addig ezek csak találgatások. Ez a hölgy már az x-dik tipp az elmúlt hónapok alatt. Az illető már volt szőke volt már barna, volt már színésznő volt már más területen
Nyelvvel, olvasassal, tanulassal kapcsolatos zavar. Fo tunete az olvasasi kepesseg zavara-betufelcsereles, forditva olvas,nem ismeri fel a szavakat, szamokat, rosszul idez szoveget vissza.
Hagyomanyos modon nem tanul meg olvasni de egyeb modszerrel megtanulhato am idegen nyelven akkor sem tudnak majd tanulni.
Azaz letzik az allapot miko dyslexias beteg a saja nyelven eszre sem veheto a dyslexia de idegen nyelven nm tud megtanulni
Az ADHD komorbiditasa eros- nagyon valoszinu hogy dyslexia mindig tarsul az alap ADHD-hoz.
Ami meg erdekesseg, altalaban sok gyerek pszichitriai betegsegre jellemzo, hogy adott tunet vagy negativja lep fel, adott kepesseg vagy pontosan ellenkezoje.
ADHD-s felnotteket azert tamoga USA( nem mert olyan jo pofak) hanem mrt felnek toluk. Ugyanis a bortonvietek kozott legmagsabb aranyu az ADHD mikor vegeztek tesztcsoportokon DSM-IV tesztet. Tesztcsoport minde tarsadalmi reteg 1-1 x kriteriumu y darab egyen.
Annyit jelent, magas az erosakos egyed szama az ADHD-s felnott halmazban. Ugyakkor jellemzo a betegsegre az alacsony IQ vagy az ellenkezoje.
Jellemzo a koordnacios zavarok nagy aranyban a labdajatekokban jon elo vagy eppen az ellenkezoje
Ha az egyen valmire nagyon koncentral adott problemak mint kortikalis regiot erinto zavarok-megszunnek. Azaz nem jar keze-laba, nem izeg-mozog, nem kalandozik el a figyelme. Ez is onterapia,pl.
Benedict valoszinu ezert borzalmasan koncentral mindig afelveteleken es ezert tunik nagyon turelmesnek. Ez ha igy tetszik, onterapia. o idezi elo maganak.
Ha igaz hogy ADHD-ban szenved. Ez nagyon nehez es megtehelo az egyennek de hatasos.
Igyekeztem osszeszedni de ezt termeszetesen ugy nezzetek,hogy gyerekkori es felnottkori EGYUTT
Csak felnottkorban nehany olyan tunet kerulhe eloterbe ami gyerekkorban nem volt eloterben. Hiszen felnott mar tudatosan alakitja ki a "enelmenyt"-sokan b is epitik ezt a fajta Hype-feelinget az enelmenybe ha kezelend oket, talan unalmaslenne az eltuk mas en lenne nekik.
Tehat pl, a dyslexia mint nyelvi kezseg zavara, fennall elete vegeig az ADHD-s betegnek. Minden ami erintheti a nyelvi kezseget, kognitiv kepesseget, motoros mukodes, de akar a szubkortikalis regiok zavara-amely a psiches egyensulyt tartja fent -szorongasos zavar, indulat zavar, indulat-kontrolalasi zavar. Mindket regio erintett hiperaktivitas figyelemzavar eseten
Oks? Ugye azt elmondhtajuk hogy Ben dyslexias ezert nem tud nyelveket pl. Ezt is elmeselte mar,hogy szavak tanulasa, ha sikerult is, orakat vett igenybe.
No, ugyhogy gondljunk bele, ha valoban ADHD-rol konkrean beszelhetnenk Ben esetebn, azert nagyon nehez neki. Szines aki vet izzad hogy megjegyezzen, megtanukjon sorokat(Hamlet mennyi ido lesz szegenynek). Tobb okbol is nehez neki-figyelem,koncentracio, dyslexia
De beszelhetunk afolyamatos onkontrollrol ami felnott fejjel azert konnyebb valjuk be de ugye az enelmenybe epitett hyper- eleterzes magaval hozza,hogy errol az allapotrol nem is akar lejonni meg nem is tud- ehhe jarul hozza az az eletmod amit HW "nyujt"
Gyakorlatilag onmaga allando ellensege de allando gyogyitoja is mert kordaban kell tartania magat, kontrol alatt.
Nagy segitseg vagy az egyetlen ha mellette es korulotte rendet teremtenek, hatarido naplot vezetnek es be is tartatjak. Ugyelnek hogy pihenjen mert mindig faradt egy ADHD-s felnott, ezert mondja Ben minden interjuban hogy faradt.
De ha faradt akkor mar ne fokozzuk ezt a faradsagot mert annak sulyos kovetkezmenyei lehetnek-elveszti az onkontrolt pl.
Meglepo modon a gyerekkorban meglevo betegseg a vizsgalt alanyok 60%-nal felntott korban is megmaradt. Eppen ezert az USA-ban mukodo nonőrofit szerevezet az ADHD-ben szenvedo felnotteket is segiti.
ADHD besorolasi kodja a BNO-10 szerint is eltero lehet felnotteknel meg nem alkalmaznak.
Tunetek:
DSM -IV szerint a kovetkezok-ugye beszeltunk hogy az onketes teszt kitoltese felnotteknel a DSM-IV kriterium rendszerre epul
Nehezsegek a megszervezesben, szervezesben, rend tartasaban
Nehany felnott eseteben allasban maradni, szamlat befizetni, hataridot betartani, idore tenni valamit es megszerevezni valamit sokka nehezebb felnottkorban mint gyerkkoraban volt.
Utasitasokat nem kovet munkahelyen
Nem kepes nyugodtan barmilyen teveknyseget folytatni
Keruli az olyan munkat ami a figyelmet nem koti le, szamara unalmas- ugye itt visszaterunk a Sacks fele- felefokozott eleterzeshez
Idogazdalkodasi nehezseg (Ben interju BAFTA "Ive time keeing problem only)
Idovel kapcsolatos barmilyen nehezseg
Nehezen fentarthato "hype-erzes"- egyre tobb drive kell (beszeltunk rola)
Terapia ,gyogykezeles
Komplex terapia szukseges un. multimodalis kezeles(errol majd maskor)
Szakember +egyen segitsege
Onterapia
legfontosabb arendszer kialakitasa a ADHD-ben szenvedo felnott eleteben -beszeltunk rola
Vegezetul meg megegyszer. Az itt ehangzottak nem Ben -re vonatkoznak, hasonlosag lehet a veletlen muve. Viccen kivul is ez a keres fenn all. Ben sajat bevallasa szerint LEHETSEGES hogy ADHD-ba szenved, felnotteknel nem diagnosztialhato pontosan a kriterium rendszer hianyossaga miatt.
Kerem megertessel olvasni
Tovabba!
Ahany ember annyi fele tunet es azok fokozatai, errol az elejen beszeltem a kriterium rendszernel.mikor diagnosztizalunk ADHD-t vagy alosztalyat.
Diagnosztika alapjat az un. DSM-IV kriteriumrendszer adja ez egy x pontbol allo kriterium rendszer amelynek alapjan aklinikus 9-6 tipusos terulet egyuttalasa alapjan es legalabb 2 kritikus teruleten(csalad ,iskola, baratok, same aged chikdren) funkcionalis karosodast okoznak.
Tunetek:
-Tanulasi zavarok
Figyelemzavar es szetszortsag. Figyelem rovid ideig kotheto le, konnyen elteritheto
Elfelejti feladatait
Nem fejzi be,felbehagyja
Megtagadja
Nem emlekszik ra
Ilyen gyerekek figyelme tarsiknal gyengebb
Nem tart rendet otthon- szetszor mindent
Ne hallgatja vegig szuleit
Hiperaktivitas
Szinten gyakor tunet akar az elso. Ez az un. hyper-allapot - tulkapasok ahogy Sacks nevezte az ilyen allapotot, igaz az Tourette-szindroma volt de mint emlitettem komorbitias van. Ilyen allapot valamely kepesseg alvasztesevel es valamely tulzott megjelenesevel foglalkozik.
Felfokozott eletrezest jelent az allapotban levonek pl, felfokozott eszleles, tulzott beszed -boseg,maniak. Ilyen allpotban ,meglepo modon, jol erzik magukat a paciensek(bar ez ketlu dolog) szamukra felfokozottsag a normalis eleterzessel szemben olyen mint cool kontra unalmas.
De erre a felnott ADHD-nal visszaterunk.
Impulzivitas
Ez gyakori komorbitas tunet elofordul sok rendellenessegnel. Annyit jelent,hogy adott gyerek nem tud varni, minden azonall kell
Elvesz
Megszerez
Olykor bantja tarsait
Nem latja elore hogy mi lesz acselekedete kovetkezmenye olyan mintha nem lenne hatar vagy felelem erzet de alapvetoen belevag valamibe csak ugy
Figyelemert iranyulo magatartas
No comment. Barmi aron valo figyelem megszerzese. Lehet ingerles, bohockodas de vezethet eroszakba szelsoseges esetben
Iskolai nehezsegek
Itt visszaterunk a kognitiv kepessegek zavara(ezn belul diszlexia pl)
Koordinacios nehezsegek
Szinten sok rendelleneseg tunete de ez igyvan ha valmit diagnosztizalni akarunk.
Szinten gyakori tunet a komorbiditasban. Ellenszegul akar szuloi keresnek, akar felnott keresnek. Elvarasoknak nem tesz eleget ugymint tegy meg valamit. De amit tiltanak azt megteszi.
Tulzott fuggetlenseg
Jellegzetes viszonyulas tarsakhoz- same aged children- szinten szocialis zavar- kisebbeket uralhatja nagyobbakat bosszanthatja- isolation vezet(Felnott ADHD)
Gyermekkori hiperaktivitas-figyelemzavarnak megfelelo tunetet Hoffmann irta le 1940 korul az volt az MBD( minimal brain dysfunctiuon)
1980 ota uj diagnosztikai fogalmak kerultek ki: AD( attention deficit-figyelemzavar/hiany), ADHD( attention deficit and hyperactivity disorder-figyelemzavar es hiperaktiv viselkedes) , AD/HD- ez a vagy
Mivel a tudomany mai allasa szerint rengeteg a atfedeses tunet ezert sokan ADHD egyesgkent kezelik a diagnosztika fogalmat.
Na most
Gyermekeknel 6-8 illetve 11-13 eves kor kozott diagnosztizaljak epidemoligiaja az iskolas koru gyerekek USA-ban 5-10%-a szenved ADHD vagy 2 altipusban de beszeljunk mi is egysegrol. Gyerekek 60%-nal! atunetek fenn maradnak felnott korukban is-ez lesz a felnott kori ADHD majd.
Komorbiditas
Ez azt jelenti hogy a diagnoszizalando ADHD mellett gyakran elofordul mas gyermekpszichiatria rendellenessegre utalo tunet mint:
- tanulasi zavar
_Tourette -szindroma
- atisztikus spektrum zavar
- dislexia
-alacsony ertelmi kepesseg
-viselkedes zavar
-oppizicios visekedeszavar(ellenkezes )
Ez annyit jelent, hogy neuropsychiatriai szempontbol a gyermek pszichiatriai elteresek egyuttes elofordulasa egy bizonyos mintazatot mutat.
Ez annyit jelent, hogy a genetika evatozas szociais kornyezet osszefugg akar az agyi elvaltozas es a kornyezeti artalmak.
Azaz:
Ha valamilyen tenyezo(genetikai / kornyezeti artalom) megzavarja az fejlodeset embrio korban akkor ez a feljodesi zavar mindig tobb agyi teruletet fog erinteni
Erintheti a szubkortikalis regiokat a mindket agyfeltekebn megtalalhato torzsducokat, a limbikus idegrendszert es a kortikalis regiokat mint nyelvi kezseg, kognitiv kepessegek.
Annyit jelent, hogy a fiuknal leginkabb(ezert naluk sokkal gyakoribb a betegseg)-vagyis a magok melyek a torzsducokon beluli idegpalya tomorulesek par resze kisebb a jobb agyi feltekeben.
Lara: Abby ezt elmentheted ha van idod, sot kernem
2014-06-26, 14:19
Lara: Oks, mara ennyi. Sorry mindenkitol
2014-06-26, 14:19
Lara: Bezzeg Tom Hardy..Bezzeg X vagy y. O jol csinalja masik nem. Tom Hardy nem nyomul bezzeg..Ben is inkabb dologzna. Erzed ezeket a mondatokat?
2014-06-26, 14:17
Lara: 2: HASONLITAS, OSSZEVETES
2014-06-26, 14:17
Lara: Nem bantas amit irok
2014-06-26, 14:17
Lara: Nezd meg, (ebben az esetben kar hogy Abby nem ment de megertem miert) HOGYAN es MIKET irsz. Emlekszel mit mondtam mar Ben kapcsan is? Elvaras
2014-06-26, 14:16
Lara: Kezdetnek: nehogy tul sok legyen ez a 2-3 oldal amit kipotyogtem
2014-06-26, 14:15
Lara: "gyilkos dumaid"-elengedheti a fule mellett ha nincs mogotte kenyszer,elvaras,teljesitmeny keres. De ebben az esetben ez olaj a tuzre azt hiszem
2014-06-26, 14:12
Lara: resze amivel felfogod, erzekeled a kulvilagot, amivel a tudatod szembesul es feldolgozza beepiti a ME-be azaz ENKEP kialakitasa- kulso onbecsules.
2014-06-26, 14:11
Lara: 2. van 1 gyereked aki 9 eves es ezt epiti be a tudataba,amit lat es ebbol felfog, erez. Azaz tudatositja a kornyezetet. Mit tesz hat? Elvarasokat epit fel onmaganak de ez meg mindig a tudat azon
2014-06-26, 14:09
Lara: Megmondom miert. Mert 1. haritasz a ferjeddel kapcsolatban de tudod hogy nincs rendjen ami folyik
2014-06-26, 14:08
Lara: Gondolt at tudatosan a tudatalattit is-ahogy Freud mondana
2014-06-26, 14:07
Lara: Kovetkezo amit at kell gondolnod(inenntol mar ERTELMEROL) fogok beszelni, tudatossagrol. oks? Hogyan gondlkodsz Te a gyerekedrol es magadrol? O magarol? 9 evesen tudatos ME kialakitasa folyik ugyanis.
2014-06-26, 14:04
Lara: Ugyanis innen kiindulhatsz milyen a gyerek kulso onbecsulese es Te hogyan epited-rombolod- valtoztatod -azaz destruktiv hatas eseten konfliktust teremtesz a gyerek onbecsulesben-vel.
2014-06-26, 14:03
Lara: Moriarty! Irtad hogy az edzo mit mondott a gyereknek. Kerdesem: Mit reagaltal Te,mint szulo erre? Lanyod hogyan reagalta le?
2014-06-26, 14:00
Lara: Mi az a lelki egyensuly-szellemi valsag- kozos gyotrelem-elidegenedes-20.szazadi ember tragediaja
2014-06-26, 13:59
Lara: Innentol majd beszelunk hogyan fejlodik az en a gyermeki narcisztikus vilag felofogasbol a tudatos ME kialakitasaban(ez az amit Freud kezdett el). Felepitjuk az EN-t a tudatossaggal
2014-06-26, 13:56
Lara: Oks?
2014-06-26, 13:56
Lara: Gyerek onbecsuleseben szulo szerepet jatszhat- ha nem kell a gyereknek vmiert cserebe szeretve lennie illetve ha tisztaban van a gyerek kulso onbecsulesevel.
Lara: Minden ember onbecsulese magas-alacsony merteku lehet ezen belul osztjak meg 2-2 reszre ezt a 2 reszt. azaz 4 -fele onbcseulesu ember letezik
2014-06-26, 13:50
Lara: Kulso onbecsules- azaz a mire vagyok kepes lam csak? de fsza vagyok-az a tanulhato vagy modosithato part. De
2014-06-26, 13:49
Lara: Belso onbecsules resze a "szeretve legyek" de resze a hozott semak, genetikai semak, kozos tudattalan-azaz a funkcionalis tipustan-Jung(ne menjunk bele)
2014-06-26, 13:46
Lara: Na most ezt szoktak belso-kulos onbecsulesnek is hivni ez a new age megnevezese
2014-06-26, 13:45
Lara: Ok?
2014-06-26, 13:44
Lara: ez annyit jelent, en magam tetteimmel, kinezetemmel mit valtok ki (kutyat nem erdekli) es a ME hogyan reagalja le erzelmileg
2014-06-26, 13:44
Lara: Mert van am egy olyan resze az onbecsulsesnek, ami a reakcioink visszaigazolasa magunk fele-teljesitmeny, kulos apperance,
2014-06-26, 13:42
Lara: Na de nem ilyen egyszeru am ez.
2014-06-26, 13:41
Lara: Igy van! Ugy legyek szeretve, azaz a ME ugy legyen szeretve,hogy ne legyen benne erdem, feltetel,elvaras,ehhez vezet majd kesobb a szellemi es lelki hanyatlas
2014-06-26, 13:39
Lara: Me- az en-self-konstruktiv-self
2014-06-26, 13:38
Lara: Hogyan legyunk szeretve? How can "ME" B loved
2014-06-26, 13:36
Lara: Ok. Na most ez szep. De.
2014-06-26, 13:36
Lara: Mikor szeretjuk magunkat-ha szeretve vagyunk. (Ani es Ben kapcsolata amit Bugsy szepen megvilagitott)
2014-06-26, 13:35
Lara: ok. Alapjaiban mikor vagyunk osszhangban magunkkal? Ha szeretjuk magunkat,igaz? DE! Itt becsillagozom mert lesz kitero
2014-06-26, 13:34
Lara: 1 csescemo enkepenek kialakitasabn szulok jatszanak szerepet elsosorban mint minta. Beszeljunk csak errol most
2014-06-26, 13:33
Lara: Honnan kapjuk? na itt jon az erdekes kerdes
2014-06-26, 13:32
Lara: Magunk ertekelese, azaz magunk szeretete-bizalma, magunk fele
2014-06-26, 13:32
Lara: Na most. Mit jelent onertekeles? ROVIDEN
2014-06-26, 13:24
Lara: 2: ide kapcsolodik a koherens-self erzelme onmagarol, azaz az onertekeles
2014-06-26, 13:23
Lara: 1: ide kapcsolodik a koherens -self onismerete,tudata onmagarol
Lara: nagyon jo, innen indul ki majd Freud es a zen-gondlkodas erdekes kapcsolata a pszichoanalizis
2014-06-26, 13:20
Lara: na itt jegyezzunk meg 2 szot: 1 GONDOLKODAS, 2: ERZELMEK
2014-06-26, 13:19
Lara: Enkep roviden: magunkrol alkotott kep ami nem mas mint erzelmek teli gondolkodas vagy velekedes.
2014-06-26, 13:18
Lara: Honan kezdjuk? Mi az az enkep? Ez onmagaban 1-2 oldal.
2014-06-26, 13:13
Lara: Elidegenedesrol ugye sokat hallottunk? Descarte ota beszelunk kozos elidegenedesrol ami a szellemi valsagot jelenti-lelek valsagat innen indul a pszichonalaizis. Adam
2014-06-26, 13:10
Lara: nem palca-vezeto bot?-van 1 ilyen kifejezes magyarul de most nincs itt anyukam vagy 1 magyar barat sem.HELP
2014-06-26, 13:09
Lara: Bugsy, akartam kerdezni akkor nem voltal Lautrec-en? vagy mar kerdeztem es nem lattam a valaszt?
2014-06-26, 13:08
Lara: Nem,nem az hosszu lenne ha rendelnek en csak probalok adni 1 palcat vagy hogy mondjak?
2014-06-26, 13:08
Lara: szia Bugsy!
2014-06-26, 13:07
Lara: Igen, "megfogadtad hogy mindent maskepp"- ha ez igy mukodne de itt beszelunk hozott semakrol, mintakrol az enkep kialakitasaban ezek rogzulnek a tudatalattidban ezeket kozvetited gyerek fele.
2014-06-26, 13:05
Bugsy a málnásból: Lara doktornő rendel
2014-06-26, 13:03
Lara: Rendben. Tudjuk-e mi az a lelki egyensuly?Mit ert a pszichologia alatta? Mit ertett alatta Freud es mit a humanista behavoristak vagy a zen gondolkodas?
2014-06-26, 13:02
Lara:
2014-06-26, 13:02
Lara: Think about that first, please.ok?
2014-06-26, 13:01
Lara: Ferjed karrier erdekeben feladta a lelki -testi egyensulyat. And than. Here comes your daughter
2014-06-26, 13:00
Lara: Gondolj bele, apukad (minden de minden tiszteletem apukadnak ezt elfelejtettem irni ) hogyan elt. Te mit lattal? Hozott sema-toled mit vartak el
2014-06-26, 12:59
Lara: elvarasok amik eleg osszetett dolog gyakran nem is tudatosul benned, hogy "je ez lennek en? ezt varnam el a masiktol?"
2014-06-26, 12:58
Lara: Moriarty! a valaszom roviden: elvaras, ami a lanyodat illeti. Hozott semak amik itt a problema igy latatlanban. Nem veletlenul irtam,hogy elvarsz Bentol is.
Moriarty: Abby, nekem a filmben sem volt mindig világos, mi motiválja ezt az embert. Ez a világ, mármint Anglia a századfordulón, bármilyen érdekes is, nekem nagyon idegen.
2014-06-26, 12:36
Abby: én meg az utolsó angol úriember 2-t olvasom. Christopher gondolatai kicsikét zavarosak
Moriarty: Már ott tartok, hogy Csernusst hallgatok a you tube-on. Ez már a vég.
2014-06-26, 12:20
Moriarty: meg én azután soha.....
2014-06-26, 12:19
Moriarty: Sokszor az az érzésem, hogy az otthonról hozott gyilkos dumákat nyomom úgy, hogy észre sem veszem, ha ártok vele. Pedig gondolhatjátok, hogy én megfogadtam, hogy én mindent másképp,
2014-06-26, 12:17
Moriarty:
2014-06-26, 12:17
Moriarty: Bugsy, persze ő is itt van velünk. : ) Mi már nagyon régen itt élünk és ő itt született.
2014-06-26, 12:16
Moriarty: amelyek kipurcantják az önbizalmát,
2014-06-26, 12:15
Moriarty: Zsu, így gondolom én is. Az enyém az iskolában nagyon népszerű, mégis egyre inkább veszem észre rajta, hogy kezdenek önértékelési zavarai lenni. Szerintem én mondok itthon olyanokat, önkéntelenül is,
Abby: zsu, tumblr-ról(ről). Életünk másik megrontója, Ben mellett
2014-06-26, 10:21
Abby: Tényleg jól áll Bennek a zöld nyakkendő. Többször kellene zöldet hordania
2014-06-26, 10:21
zsu: De jó kép! Honnan szedsz mindig újabb és újabb gyöngyszemeket?
2014-06-26, 10:14
Abby: És ha már a hangulatfokozó képekről van szó, [link] egy kis KhanBen
2014-06-26, 10:13
Abby: Hali! De jó, hogy engem elkerültek a hülye tanárok és oszt.társak. Iskolás éveim alatt egy rossz megjegyzést sem kaptam senkitől
2014-06-26, 10:03
Bugsy a málnásból: Moriarty, a kislányod is Németo-ban van? Nekem nincs gyerekem, de nem feszélyezi az idegen környezet?
2014-06-26, 09:53
zsu: Kislányom átlagos alkatú, pocakja van, de ez pont az a fajta, amit ha most nyáron nyúlni fog pár centit, akkor el is veszíti.
2014-06-26, 09:51
zsu: Lányom sportedzésen kérdezte az edző bácsit (20 éves...), hogy kimehet-e WC-re. Mire mondta neki a hülyegyerek, hogy "majd ha behúzod a nagy beledet, akkor".
2014-06-26, 09:50
zsu: Moriarty, én is 9 éves kislány "tulajdonos" vagyok. Az otthon a legfontosabb az önkép kialakításában, de emellett sok más hatás is éri a gyerekeket.
Lara: én sem szeretem a drama queen dolgokat de nem szeretem ha 40 kilóra fogyott sztárra írják: "sexi oh gosh looks good"-WTF idiot fking bastard?
2014-06-08, 23:02
pofallgalaxies: spekuláció
2014-06-08, 23:02
Lara: nope..középút azt hiszem..
2014-06-08, 23:01
Lara: szerencse, Anikó? Én sem tudom eldönteni magamról..
2014-06-08, 23:01
pofallgalaxies: én személy szerint nem szeretem, amikor megjelenik Benrol egy fotó, ahol kissé vorosebbwa szeme, és máris gondokat velnek sejteni a háttérben. nagy dramakat. problémát.
2014-06-08, 23:01
Lara: estére egészen belejövök a magyar írásba ..reggel még nem így ébredtem..
2014-06-08, 23:00
Lara: hát akkor sajnos..nem?
2014-06-08, 23:00
Lara: Erre írtam, hogy Ben esetében is jobb ha látsz. Igaz, ő színész, ő el tud rejteni bármit ha akar de azért ott van minden az arcán csak olvasni kell róla mert őszinte ember basic.
2014-06-08, 22:59
pofallgalaxies: tömérdek tapasztalatom van sajnos, vagy szerencsére
2014-06-08, 22:58
Lara:
2014-06-08, 22:58
Lara: Understand me?
2014-06-08, 22:58
Lara: Épp erre írtam anno,hogy írja a fan mikor 1 celeb kórházba vagy rehabra visznek. hogy"de olyan kirobbano formában volt". Ahhan..
2014-06-08, 22:57
Lara: Én is hiszek a mesékben Anikó. De ugye azért ha tisztában vagy bizonyos körülményekkel a világképed is reálsiabb lesz. Sajnos pont ez a baj, hogy sok ember nem akar látni vagy próbál mást látni
2014-06-08, 22:54
Lara: Netes zaklatás sokkal súlyosabb mint a személyes zaklatás. Mert a zaklató el tud bújni a net mögé. Nagyobb hatalma van arctalan.
2014-06-08, 22:50
pofallgalaxies: hiszek még a mesékben
2014-06-08, 22:49
Lara: Abby! Bennek nem szabadott volna aláírnia azt a képet! Most már megteszi,hogy enm ír alá képet hiába fan kéri és nem autograph haunter
2014-06-08, 22:48
Lara: naivnak lenni? Miért jó?
2014-06-08, 22:47
Lara: Általában aki a sztár életének részese, az valóban úgy is hiszi, hogy a részese. Igen komoly kutatómunkát végeznek rajongók pl, hogy tudjanak mindent a sztárról. De ez nem a sztárról szól megint
2014-06-08, 22:46
pofallgalaxies: de az jooooooo
2014-06-08, 22:46
Lara: ez egy ilyen élet...erről beszéltem sokáig..
Lara: Ne legyél naiv, Anikó
2014-06-08, 22:45
Lara: Ebben az esetben a haragjuk is kivetül..gyakorlatilag magukat akarják bántani de a másikat bántják.
Lara: Anikó! helyes..30-ra sem késő óvatosnak lenni
Lara: Ben bármitől fáradt lehet,valóban. De ha így van akkor nem adok a kezébe 20 interjút,pl. Vagy arjongóként nem mászok a nyakára-vagy kezdek aggódni ha követekző képen is gond ahogy kinéz.pl.
Lara: Az jó. Ha sok dolgo felmerül,sok lehetőség,az jó. Annyit jelent, gondolkodsz,laterális gondolkodás. De azért kell az a gyanakvás ami megvéd és segít látni
2014-06-08, 23:14
pofallgalaxies: a nem látok dolgot úgy értem, hogy nem tátong egybol drámainak, ha pl B fáradtak tűnik. nekem ilyenkor kapásból hat dolog jut eszembe, ami miatt lehet, és nem negativ dolgok.
2014-06-08, 23:12
Lara: Azt mondanám, megvéd ha óvatos vagy. Ennyi már elég..
2014-06-08, 23:12
Lara: Anikó nem baj ha nem látsz. Nincs ezzel baj hiszen mindenki más, mások az attitüdök. De tudod, hogy összefügg a "nem látok" és a netes zaklatás,mondjuk
2014-06-08, 23:11
pofallgalaxies: akkor igen
2014-06-08, 23:10
Lara: Áldozat áltanos szó-használjuk..
2014-06-08, 23:09
pofallgalaxies: áldozat? igen, lehet, de nem gondoltam magamra aldozatkent, mert azért annyira rossz nem volt soha... vagyis lehtett volna ezerszer rosszabb
2014-06-08, 23:07
pofallgalaxies: én nekem tudom. én nem látok, akkor.
2014-06-08, 23:07
Lara: Anikó! Áldozat voltál arra gondolsz?
2014-06-08, 23:06
Lara: komolyan fel vagyok háborodva-én túl sokat láttam
2014-06-08, 23:06
Lara: hány zakaltás kell még a média vagy a fan által?
2014-06-08, 23:05
Lara: Én szerintem nem spekuláció kell hanem látni. Sokan pedzik,hogy végre valaki beszéljen már erről a csillogó életről, a médiáról..hány élet kell még? hány meglepetés,idézőjel?
2014-06-08, 23:05
pofallgalaxies: szóval vicc a naivsagom, már rég elveszett ez
2014-06-08, 23:03
pofallgalaxies: napján pozitív, úgy értem tanulságos volt minden eddig, a netes atverestol kezdve a zaklaton át
pofallgalaxies: gondolom, egy olyan tulerzekeny embernek, mint B az aktualis szerepre való felkészülés is kihat mindenre. a lelkiallapotara legfőképpen.
2014-06-08, 23:32
Kitten: Kinek tetszik jobban a jobb oldali kep pl?[link]. ???
2014-06-08, 23:31
Lara: nem healthy ahogy ezek a szerencsétlenek a red carpet-on kinéznek..rettenetes!...mint valami hungerz game
2014-06-08, 23:30
Lara: nem healthy hogy egy közel 45 éves nő annyi kiló mint éves..és van mondjuk 2 saját gyereke..
2014-06-08, 23:30
Lara: mert nem healthy, Anikó..not natural
2014-06-08, 23:30
pofallgalaxies: noket
2014-06-08, 23:29
pofallgalaxies: én nem találom vonzónak a csontsovany miket. egészségtelennek tunnek
2014-06-08, 23:29
Lara: Nem éhezteted vagy hozzászoktál az éhezéshez és nem érzed?
Lara: Hiába hiszed hogy ott van 1 boldog család. Itt mindig az egyént kell nézned aaz individuumot,magát. Vele mi a probléma. Angelina-val elég sok..és én csak nézek!
No, próbálkozzunk. Késő délután és este a téma a vékonyság, modellek és az ő érdeklődésük a főzőcskézés iránt volt a téma. Ezt megelőzően kitárgyaltuk a párizsi kalapvásárlós képet, amiről a vélemények megoszlottak. El elmélkedtünk továbbá arról, hogy ha vki híres v. roppant csinos, pl. Jamie Lee Curtis, mennyivel könnyebben tudja "meghódítani" a tévében v. újságban látott hírességet. Amennyiben nem az igen nagy az esélye egy távolságtartási végzésre.
Innentől már adta magát a téma: zaklató, pszichopata rajongók. ld. John Lenon. Házi pszichológusunk, Lara vezetésével Kitten és Pofallgalaxies/Anikó hosszan elmélkedett a Zabhegyezőről, mint katalizátorról, ill. hogy a net korában jogok és emberség nem létezik. Erre igen jó példa volt egy rajongó, aki egy étteremben rasszistázta le Bent, amiért inkább evett, mint pózolt neki....
Ezek után én elmentem aludni, a csevegés viszont folytatódott, sajna 1 órányi ki is csusszant a csetből, no de itt a többi:
Lara: de attól is sírsz mert magas az érzelmi telítettséged-abban a pillanatban. Fáradság, éhség érzet,szeretet hiány adott állapotod miatt
2014-06-08, 23:43
pofallgalaxies: amikor még kemény vagyok valakivel, rendszerint lelkiismeretfurdalasom van
2014-06-08, 23:42
Lara: mennem kell aludni, sorry. It was over the Moon.thy so much ..good night huns
2014-06-08, 23:42
pofallgalaxies: amikor egy hajlott hatu nenit latva bogok, akkor kifejezetten rosdz
2014-06-08, 23:40
Lara: mert elgalább nem szociopata az illető
2014-06-08, 23:40
Lara: Érzékenység jó is lehet ugyanúgy mint rossz tulajdonság. Én jónak titulálom alapvetően
2014-06-08, 23:38
Lara: ahhan...
2014-06-08, 23:38
Lara: Művészeknél meg még magasabb a szenzitivitás vagy éppen nárcisztikusak mint Brad Pitt
2014-06-08, 23:38
pofallgalaxies: mondjuk biztos nem annyira mint ö, mert akkor én is ilyen kreatív művesz lennek
2014-06-08, 23:37
Lara: Vagy például a nervous alapvetően-ezt le kell küzdenie. Nem akarom írni milyen pozitív tevékenységgel lehet és miylen negatívval. Megint a rendszert bontja
2014-06-08, 23:37
pofallgalaxies: én is tulerzekeny vagyok, borzasztó
2014-06-08, 23:36
Lara: Bennél? persze...Ő akár 1 porcelán. Nehéz és bonyolult ember magas szenzitivitással. Nem tudhatod mit vált ki nála adott szituáció,pl? Nem akkor..később,hogyan dolgozza fel. De ez sokaknál probléma
2014-06-08, 23:35
pofallgalaxies: keira a ie volt elég csonti pfo
2014-06-08, 23:34
Kitten: Ugyanaz a nö. Gondolom volt PS is , de nem attol csont es bör.
Bugsy: egyébként rajtam kívül más is nézi a meccset?
2014-06-08, 17:04
pofallgalaxies: szerintem ritkán
2014-06-08, 17:04
Bugsy: mert ugye Amanda rendszeresen lóg a neten, de Ben magától mennyire lehet képben saját magával kapcsolatban?
2014-06-08, 17:04
pofallgalaxies: mivel?
2014-06-08, 17:03
Bugsy: ha már ez a téma, sztetek mennyire tudja, mit lőnek fel róla és milyen gyakran? Ha nem látogatja a saját "csajai" oldalait, lehet, nem is tud róla
2014-06-08, 16:58
Kitten: Gondolom mindenkit befolyasolnak a sajat tapasztalatai az ilyesmivel z
Bugsy: skalter ügyben egyet értek. Meg van az előnye, hogy a közelébe engedik. Erre írtam anno, hogy csak 1 bizonyos körrel érintkezik (leszámítva a régi kapcsolati hálóját)
2014-06-08, 16:40
Bugsy: aham, Benre vetítve nem igazán értem, de lehet, hogy több pletykalapot kellene olvasnom. Szóba állt valakivel?
Benedict Cumberbatch, Emmy díjas, Oscar és többszörös Golden Globe jelölt brit színész. A Star Trek Into Darkness, és a The Imitation Game sztárja. A modern Sherlock Holmes, Doctor Strange és Smaug, a sárkány megformálója. A Brit Birodalom Rendjének parancsnoka, nagylelkű jótékonykodó, férj és apuka. Honlapunk küldetése, hogy összegyűjtsünk róla minden fellelhető információt,legyen az kép, videó, riport, hírmorzsa vagy érdekesség.
Szépen kérünk benneteket, hogy se Benedictet, se a hozzátartozóit (sőt, ha lehet, senkit) ne szidjátok a társalgóban, és igyekezzetek úrihölgyek módjára beszélgetni.
Projektek
Avengers: Infinity War Doctor Strange
2018. április 26. (hun)
How the Grinch
Stole Christmas Grinch
2018. november 9. (USA)
Jungel Book Sheer Khan
2018. október 19. (USA)
Magik Lewis
2018
Melrose Patrick Melrose
2018. május 13.
The War Magician Jasper Maskelyne
2018 (?)
Captain Marvel Doctor Strange
2019. március 8. (USA)
Untitled Avengers Movie Doctor Strange
2019. ősz (?)
kérj cserét a csetben vagy a VK-ban - és itt hirdess! szerkesztők: abby, larewen, reisuto, stanci
aktív szerkesztő: Abby
(abby.cumbernation@indamail.hu vagy abby.cumbernation@gmail.com)
Emlékeztető
Sherlock: The Final Problem
2017. január 15.
22:00 BBC One